Jokaisella yhdistyksellä tulee olla johtokunta/hallitus. Stadin Sissit muodostuu kahdesta muodollisesti erillisestä yhdistyksestä, joiden toiminta ja johto kuitenkin ovat yhteisiä. Vastauksemme on Sissiparlamentti, joka siis johtaa toimintaa, huolehtii hallinnosta, hoitaa suhteet yhteistyötahoihin sekä varmistaa toiminnan jatkuvuuden.

Parlamenttiin kuuluvat molempien yhdistysten puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat, kaikkien toimintasektorien vastaavat, perinne- ja lippuvastaavat sekä ikisissien toiminnasta vastaava. Lisäksi tietenkin sihteeri, talousvastaava ja tiedotusvastaava.

Lisäksi parlamentin kokouksiin osallistuvat puheoikeudella molempien yhdistysten kunniapuheenjohtajat. He eivät ole parlamentin jäseniä.

Mikäli Sissiparlamentin toiminta tai siihen mukaan tuleminen kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä puheenjohtaja(at)stadinsissit.fi.